- WYMAGANIA W STOSUNKU DO KANDYDATÓW:
1) Niezbędne
a) wykształcenie wyższe lub podyplomowe o kierunku rachunkowość
b) minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości budżetowej poparte zaświadczeniem pracodawcy
c) kurs lub szkolenie dot. żywienia zbiorowego
d) biegła obsługa komputera, znajomość obsługi komputerowego systemu ewidencji magazynowej ARISCO, programu Płace, Kadry VULCAN, programu finansowo-księgowego YUMA PLUS poparte zaświadczeniem pracodawcy
e) znajomość przepisów dot. rachunkowości, zamówień publicznych, systemu HACCP oraz podstawowych zasad żywienia zbiorowego
2) Dodatkowe
a) samodzielność, sumienność, komunikatywność, odpowiedzialność
b) umiejętność pracy w zespole
c) dobra organizacja czasu pracy
d) prawo jazdy kat. B
- ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU:
1) prowadzenie magazynu
2) zamawianie, przyjmowanie i wydawanie artykułów do placówek
3) sporządzanie jadłospisów
4) prowadzenie dokumentacji zaopatrzenia pracowników w odzież roboczą i środki czystości w ramach bhp
5) prowadzenie kartotek zasiłkowych pracowników Centrum i Domów
6) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników
- WYMAGANE DOKUMENTY:
1) kwestionariusz osobowy wg. znormalizowanego druku z ewentualnym opisem przebiegu pracy zawodowej
2) cv, list motywacyjny
3) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata
4) kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata
5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
7) oświadczenie o niekaralności
8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku
- TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH:
1) Termin – 23 listopad 2015r. godz. 10:00
2) Sposób składania dokumentów aplikacyjnych – w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopiskiem „nabór na stanowisko specjalisty”.
3) Miejsce – Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Chorzenicach ul .Parkowa 1, 42-270 Kłomnice.
- DODATKOWE INFORMACJE:
1) Kontakt z kadrami – tel. 34 3289228.
2) Aplikacje, które wpłyną do Centrum w Chorzenicach po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3) Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Centrum w Chorzenicach ul. Parkowa 1 oraz Biuletynie Informacji Publicznej Domu Dziecka w Chorzenicach.
4) Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
5) Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń Centrum w Chorzenicach przy ul. Parkowej 1 oraz BIP Domu Dziecka.
6) Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.